Mòdul: CRM Gestió de relacions amb clients

El client: Principal factor estratègic del teu negoci

La clau pel creixement de l'empresa són els clients. Tant si desitges aconseguir-ne de nous com retenir els que ja tens, la capacitat de gestionar eficaçment la teva relació amb ells és fonamental per a l'èxit de qualsevol organització.

 

 

Descobreix els avantatges del mòdul CRM


Contactes

  • Crea contactes de Clients, Proveïdors o Comptes Comptables.
  • Clients reals o potencials.
  • Classificació de clients i contactes per segment, activitat, CNAE, etc.

Oportunitats

  • Classificació d'oportunitats de negoci per tipus d'oportunitat, campanya, ingressos previstos, % de probabilitat d'èxit i nivell d'interès.
  • Etapes d'oportunitats.
  • Seguiment d'activitats comercials.
  • Pressupostos vinculats.

Casos

  • Registre d'incidències internes o externes.
  • Recurs responsable i informador.
  • Activitats vinculades.
  • Indicador de casos pendents com a responsable o com a informador.

Campanyes comercials

  • Definició de l'objectiu de vendes, pressupost de cost i costos imprevistos.
  • Dates d'inici i tancament de la campanya.
  • Activitats i oportunitats vinculades.
  • Informe anàlisi de l'estat de la campanya comparatiu Cost/Benefici.

Llistes de Màrqueting

  • Definició de llistes de contactes.
  • Filtres per contacte, client, proveïdor o compte comptable.

Generador d'activitats

  • Generador massiu d'accions comercials o de seguiment a partir de llistes de màrqueting prèviament definides.

Activitats

  • Programació d'execució en data i horari previst.
  • Indicació de mitjà (telèfon, visita, etc.), campanya o projecte, dades de client i contactes.
  • Visualització en Agendes de recursos en colors segons prioritat o tipus d'activitat.
  • Avisar amb antel·lació l'hora de la tasca.
  • Programació de reunions amb personal intern o recursos externs.

Agenda

  • Agenda per mesos, setmanes o dies.
  • Vistes per recursos (individualment o diversos alhora) o agrupats en tasques d'especialitat.
  • Introducció d'accions en agenda.
  • Consulta i seguiment d'accions.
  • Calendari de festes (estatals, autonòmiques, locals).
  • Control de vacances, permisos i absències.

Estadístiques i Anàlisis

  • Anàlisi de campanyes o projectes.
  • Anàlisi de mitjans, tasques i fulls de treball facturats.
  • Resum d'accions per recurs, client o ordre de treball.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

crm comunicació clients

L'àrea d'intercanvi d'informació amb els teus clients

Ten Tiqueting

Ten Tiqueting és una plataforma totalment online que monitoritza totes les accions vers els teus clients ja siguin comercials, d'atenció al client, servei tècnic, projectes, etc. amb una visió innovadora i personalitzada.

Aquest mètode ajuda a no perdre informació pel camí i a tenir-ho tot registrat, millorant així la qualitat del servei ofert a la teva cartera de clients.


Més informació

 

 

 

 

 

 

  

Alguns Clients de TenSolutions

 

Vols que ens posem en contacte amb tu?

Si desitges que et facilitem informació sobre els nostres programes de gestió o que et fem una demostració per conèixer més a fons el seu funcionament, pots trucar al 902 027 070 o enviar-nos les teves dades i nosaltres ens posarem en contacte.