Ten ENTRY Small Business

Model de gestió empresarial estàndard

Impulsa la transformació digital del teu negoci amb innovadores solucions de software empresarial integrat. 

 

 

 

Software de gestió per a la mitjana i petita empresa

Posem les bases del teu ERP

Ten ERP Small Business és el nucli bàsic sobre el que s'integren els mòduls avançats específics per a cada sector.

 

 

 

 

Ten ERP Small Business

Estableix les bases de la teva empresa amb una inversió segura

Tasques estàndard de l'empresa


Ten ERP Small Business és una suit del ERP pensat per la mitjana i petita empresa, amb la funcionalitat per gestionar, com una gran organització, els departaments estàndards de magatzems, compres, vendes, facturació, comptabilitat i cartera de manera àgil, intuïtiva i metòdica.


Pensat per crèixer

Ten ERP Small Business estableix les bases de la plataforma Ten ERP amb mòduls avançats específics per sectors i APP's concretes per dispositius tàctils, mòbils o terminals per captura de dades en planta.


Inversió segura


Ten ERP Small Business està certificat per Microsoft i està basada en l'arquitectura client/servidor sobre el gestor de base de dades Microsoft SQL Server i s'integra amb MS Exchange i MS Office, o altres eines estàndards aprofitant tota la seva potència i funcionalitat.

 

 

 

Solució completa, integrada i oberta



Vendes i clients

Gestiona els teus clients i els seus històrics amb les seves tarifes i preus especials. Controla els teus marges. Converteix els pressupostos en comandes. Reserva existències disponibles. Estableix mode i data d'entrega, direccions d'enviament i transportista.


Compres i proveïdors

Coneix els costos. Registra les ofertes dels diferents proveïdors per a decidir en el moment de compra. Obtingues les necessitats de reposició segons mínims i màxims o punts de comanda, amb la proposta de compra a la millor oferta vigent.


Magatzems, estoc i traçabilitat

Organitza el teu magatzem, controla l'estoc i les necessitats de compra. Inventari i valoració d'existències.                                                               Traçabilitat per lots i números de série.


Facturació, cobraments i pagaments

Albarans factura o facturació a crèdit. Envia factures electròniques. Genera remeses de cobrament domiciliades i gestiona-les des de la teva banca electrònica.

Comptabilitat i actius

Gestió financera i comptable avançada. Balanç i compte de resultats. Gestió de bancs, béns d'inversió, existències i bancs.                                         Model 340 per Agència Tributària.


CRM

Contactes, clients potencials, campanyes, oportunitats i casos.             Agendes de tasques i recursos.


TPV

Terminals de punt de venda amb lectors de codis de barres.                 Comandes a central, sol·licitud de factures.                                                   Tancament de caixes.


Quadre de comandament

Indicadors KPI, gràfics, alarmes, accessos a l'exterior des del panell de l'usuari personalitzat per a tu.

 

 

 

 

Alguns Clients de TenSolutions

 

Vols que ens posem en contacte amb tu?

Si desitges que et facilitem informació sobre els nostres programes de gestió o que et fem una demostració per conèixer més a fons el seu funcionament, pots trucar al 902 027 070 o enviar-nos les teves dades i nosaltres ens posarem en contacte.