Organitzacions Digitalitzades

Ten ERP Versió 2021

Cada cop més, el lloc de treball és el conjunt d'eines digitals que fas servir.

 

La transformació digital de les empreses s'ha accelerat, més enllà del comerç electrònic i les accions a les xarxes, la versió de Ten ERP 2021 posa el focus en la digitalització dels processos interns i metodologies, en la connectivitat amb eines de col·laboració, en la gestió documental, en l'anàlisi de negoci i en la integració amb altres plataformes. Tots els aspectes que comporten la digitalització de la teva organització.

Us presentem les novetats que envolten la versió 2021.

 

 

 

Connectivitat Microsoft 365

Col·laboració, seguretat i productivitat amb Microsoft 365

La nova versió de la API Microsoft Graph ens dona més connectivitat amb Microsoft 365 i les seves eines.

Sincronització Agenda 365 (Teams, Outlook, ...) amb Ten ERP o T3.

Vinculació automàtica del  Correu 365 (Outlook) amb T3. Per exemple, des d'una Oportunitat veure tots els correus que hi estan relacionats, el mateix des d'un Projecte o simplement d'un contacte o client.

Associar documents de Sharepoint 365 a Ten ERP i T3. Més enllà de la gestió de continguts i gestió de documents, SharePoint és una plataforma de col·laboració empresarial de grans capacitats que queda integrada amb Ten ERP i T3.

 

 

 

Gestió Documental

Automatització amb Ten DOC o Sharepoint

Hem incorporat eines per gestionar la documentació emesa i rebuda, quasibé tota digital.  A més, podeu escollir treballar contra Ten DOC o contra Microsoft SharePoint.

Arxiu automàtic de Factures emeses: El procès de facturació guarda directament el PDF signat digitalment en el gestor documental.

Arxiu massiu de documents QR: Sistema d'etiquetatge QR per poder escannejar i guardar massivament els documents.

APP Signatura Albarans de Repartidor: Aplicació per mòbils o tauletes que utilitzen els repartidors per recollir la signatura (o fotografia) a l'albarà de lliurament. L'albarà signat s'envia a l'instant a central per: Marcar a Ten ERP que l'albarà ha estat entregat i guardar-lo en el gestor documental vinculat al formulari.

APP Signatura Albarans de Mostrador: Extensió a Ten ERP que permet recollir la signatura en una tauleta de mostrador o punt de venda, s'imprimeix i es guarda l'albarà signat automàticament al gestor documental. 

 

 

 

 

Mobilitat de Comercials i Tècnics

Teletreball i equips distribuïts

Comercials, tècnics i administratius participen en els procesos comercials o productius, necessiten eines unificades per compartir documentació, fer seguiment i registrar treballs, consums o despeses. 

Necessiten fer-ho des de qualsevol lloc i en qualsevol moment.

La versió 2021 de T3 amplia la funcionalitat del CRM per gestionar contactes i oportunitats, incorpora Pre-Venda amb pressupostos i comandes, i augmenta les capacitats de Projectes i Ordres de Treball.

 

 

 

 

Portal del client

Atenció al client, des de qualsevol lloc en qualsevol moment

El portal WEB permet als teus clients entrar les sol·licituds o avisos directament en el sistema Tiqueting.

Els contactes autoritzats del client poden iniciar sessió per accedir al Dashboard des d'on poden fer seguiment dels seus tiquets, consultar o descarregar factures o altres documents administratius o contractuals.

 

BI Intel·ligència de negoci

Converteix les dades en informació i la informació en coneixement

Els teus històrics de Ten ERP acumulen quantitat de dades que de poc ens serviran si no tenim la capacitat de transformar-les en coneixement.

Hem preparat plantilles de Power BI amb models de dades i panells pre-construïts que podràs editar per modelar els teus propis quadres, posant el focus en l’augment d’ingressos, l’estalvi de costos i el control dels recursos.

 

 

 

 


Digitalitzar processos i metodologies

Estandarditzar per unificar procediments 

La versió 2021 millora la usabilitat i procediments amb etapes, passes, quadres kanban; amb l'objectiu d'estandarditzar els processos i les metodologies per automatitzar les tasques, per reduir costos, minimitzar els errors i per augmentar la capacitat.

Novetats funcionals Ten ERP.  

 

 

API per integració de plataformes

Intercanviar dades amb els millors

Ten  API amplia les funcionalitats per integrar noves modalitats de botigues electròniques o formularis WEB, però també amb d'altres plataformes comercials, logístiques o productives de l'àmbit industria 4.0.

 

 

 

...

 

Alguns Clients de TenSolutions

 

Vols que ens posem en contacte amb tu?

Si desitges que et facilitem informació sobre els nostres programes de gestió o que et fem una demostració per conèixer més a fons el seu funcionament, pots trucar al 902 027 070 o enviar-nos les teves dades i nosaltres ens posarem en contacte.