Ten IGES: Mobilitat prevenda i autovenda
L'oficina mòbil
Gestiona pressupostos, comandes, albarans, rutes, despeses, visites, etc.
Ten IGES
Utilitza el teu Smartphone per introduir i integrar les teves comandes
Optimització de temps i diners
Redueix dràsticament el teus costos: evita errors administratius i incidències en comandes, albarans, cobraments, etc. Agilitza el flux d'informació augmentant la productivitat de la teva empresa.
Multidispositiu
Aprofita i treballa des de qualsevol dels teus dispositiu mòbils: telèfons intel·ligents, smartphones, tauletes o PDA industrials amb sistemes operatius Android i iOS (iPhone/iPAD).
Treballa des d'on vulguis
Dissenyat per a treballar off-line. Per garantir l'ús en qualsevol lloc, independentment de la cobertura telefònica, la saturació d'Internet, els llocs restringits o les condicions climatològiques i tot sense la necessitat de tenir l'ordinador central engegat.
Ten IGES, escull l'opció que més s'adapta a tu o ambdues
Mode Pre-venda
- Permet realitzar la presa de comandes durant la visita comercial de forma àgil i intuïtiva des d'un dispositiu PDA o Table PC.
- Quan un venedor selecciona un client, el dispositiu mostra una proposta de comanda amb els productes habituals de compra dels clients, les unitats i data de la última compra, etc. Només cal anar seguint la llista.
- Les comandes capturades s'envien a l'instant a Central per incorporar-les automàticament a l'ERP i iniciar la preparació de necessitats pel proper repartiment.
- Les comandes es convertiran en albarans d'entrega, sense necessitat de tornar a introduir cap data. Ja ho va fer el comercial.
Mode Auto-Venda
- Registra la venda en ruta, indica els lots entregats i realitza els cobraments en les instal·lacions del client.
- El repartidor segueix la seva ruta de repartiment amb els seus albarans pre carregats, podrà incorporar-ne de nous o modificar els ja carregats.
- Els dispositius permeten la lectura de codis de barres de productes i/o lots que s'entreguen al client complimentant albarans i factures complint amb la normativa de traçabilitat.
- El repartidor coneix els estocs disponibles en el vehicle, que es gestionen com magatzems mòbils del sistema central Ten ERP. El dispositiu l'avisarà si falta estoc mentre es registra una venda.
- Els albarans poden ser a crèdit i també cobrar-se al comptat, en ambdós casos des de central Ten ERP s'emeten les factures periòdiques agrupant els albarans.
- Les liquidacions de cobraments amb els repartidors queda reduïda a un quadre amb el total.
- La sincronització amb central es produeix mitjançant tecnologies inalàmbriques (GSM, GPRS, Wi-fi), sense necessitat d'utilitzar cables i cunes de descàrregues. Es permet la descàrrega simultània de tantes PDA's com es disposin. És un vertader sistema de descàrrega paral·lela.