Transformació Digital

Nova versió Ten ERP 2023

Cada cop més, el lloc de treball és el conjunt d'eines digitals que fas servir.

 

La transformació digital de les empreses s'ha accelerat, més enllà del comerç electrònic i les accions a les xarxes, la versió de Ten ERP 2023 posa el focus en la digitalització dels processos, en la connectivitat amb eines de col·laboració, en la gestió de la documentació, en la integració amb altres plataformes i en l'anàlisi de negoci.

 

 

 

Connectivitat Microsoft 365

Col·laboració, seguretat i productivitat amb Microsoft 365

Sincronització Agenda 365  de Teams i Outlook amb Ten ERP o T3.

Associació automàtica del  Outlook 365, els correus relacionats amb Ofertes i Projectes o simplement amb Contactes o Clients administrats des de T3.

Guardar els documents a Sharepoint 365 vinculats amb objectes de Ten ERP i T3 per treballar-los en linia.

Connectivitat amb Power BI per tenir informació actualitzada i disponible des de qualsevol dispositiu.

 

 

 

Gestió Documental

Automatització amb Ten DOC o Sharepoint

Hem incorporat eines per gestionar la documentació emesa i rebuda, quasibé tota digital.  A més, podeu escollir treballar contra Ten DOC o contra Microsoft SharePoint.

Arxiu automàtic de Factures electróniques emeses: El procès de facturació guarda directament les factures enviades electronicament, ja siguin PDF signats digitalment o factura-e.

Arxiu massiu de documents QR: Sistema d'etiquetatge QR per poder escannejar i guardar massivament els documents.

APP Signatura Albarans de Repartidor: Aplicació per a mòbils o tauletes que utilitzen els repartidors per recollir la signatura (o fotografia) a l'albarà de lliurament. L'albarà signat s'envia a l'instant a central per: Marcar a Ten ERP que l'albarà ha estat entregat i guardar-lo en el gestor documental vinculat al formulari.

APP Signatura Albarans de Mostrador: Extensió a Ten ERP que permet recollir la signatura en una tauleta de mostrador o punt de venda, s'imprimeix i es guarda l'albarà signat automàticament al gestor documental. 

 

 

 

 

Mobilitat dels llocs de treball

Gestionar el teletreball i equips distribuïts

Comercials, tècnics i administratius participen en els procesos comercials o productius des de qualsevol lloc, necessiten eines unificades per a compartir documentació, fer seguiment i registrar treballs, consums o despeses des de qualsevol lloc i dispositiu.

T3 Registre Laboral: Gestiona de forma fàcil les hores de treball dels teus empleats, visualitza sobre el mapa la ubicació on i quan comencen a treballar i disposa dels informes vàlids per inspecció.

T3 CRM: Aplicació CRM per a la gestió de Contactes, Oportunitats o Casos amb sistema Tiqueting.

T3 Order: Gestiona i imputa els temps, materials i despeses de les Ordres de treball planificades des de Projectes.

T3 Sales: Prepara i gestiona Comandes i Pressupostos per comercials.

 

 

 

 

 

Portal del Client

Atenció al client des de qualsevol lloc en qualsevol moment

El portal WEB permet als teus clients entrar les sol·licituds o avisos directament al sistema Tiqueting.

Els contactes registrats poden iniciar sessió per accedir al Dashboard des d'on poden fer seguiment dels seus tiquets, consultar o descarregar factures o altres documents administratius o contractuals.

 

 

 

BI Intel·ligència de negoci

Converteix les dades en informació i la informació en coneixement

Els teus històrics de Ten ERP acumulen quantitat de dades que de poc ens serviran si no tenim la capacitat de transformar-les en coneixement.

Hem preparat plantilles de Power BI amb models de dades i panells pre-construïts que podràs editar per modelar els teus propis quadres, posant el focus en l’augment d’ingressos, l’estalvi de costos i el control dels recursos.

 

 

 

 


Digitalitzar processos 

Estandarditzar procediments i metodologies

La versió 2023 millora la usabilitat i procediments amb etapes, passes, quadres kanban; amb l'objectiu d'estandarditzar els processos i les metodologies per automatitzar les tasques, per reduir costos, minimitzar els errors i per augmentar la capacitat.

Novetats funcionals Ten ERP.  

 

 

API per integració de plataformes

Intercanviar dades amb els millors

Ten  API amplia les capacitats per integrar noves modalitats de botigues electròniques o formularis WEB, però també amb d'altres plataformes comercials, logístiques o productives de l'àmbit industria 4.0.

 

 

 

Alguns Clients de TenSolutions

 

Vols que ens posem en contacte amb tu?

Si desitges que et facilitem informació sobre els nostres programes de gestió o que et fem una demostració per conèixer més a fons el seu funcionament, pots trucar al 902 027 070 o enviar-nos les teves dades i nosaltres ens posarem en contacte.