Transformació Digital
Nova versió Ten ERP 2023
Cada cop més, el lloc de treball és el conjunt d'eines digitals que fas servir.
La transformació digital de les empreses s'ha accelerat, més enllà del comerç electrònic i les accions a les xarxes, la versió de Ten ERP 2023 posa el focus en la digitalització dels processos, en la connectivitat amb eines de col·laboració, en la gestió de la documentació, en la integració amb altres plataformes i en l'anàlisi de negoci.
Compliment dels requeriments Llei Antifrau 11/2021
Incorporació de la tecnologia blockchain per garantir la seguretat i inviolabilitat
Per garantir el compliment de la Llei 11/2021, del 9 de juliol, de mesures de prevenció i lluita contra el frau fiscal (més informacuó al BOE), Ten ERP registra tots els events de la aplicació i facturació de vendes, tal i com recull el Projecte de Real decret de 21 de febrer de 2022.
Registre d'events d'aplicació: Aquest registre recull les interaccions i events d'instal·lació, inici i parada del sistema, actualització, inici i fi de sessió d'usuaris o errors.
Registre de facturació: Aquest registre guarda tota la informació fiscal rellevant de totes les factures (a totes les empreses i series) emeses en el moment de la seva alta o anul·lació.
Ten Planta: Industria i Traçabilitat 4.0
Automatització dels processos de recepció, producció, emmagatzematge i expedició.
Nous mòduls de mobilitat per la gestió SGA i fabricació. Traçabilitat, recursos, dispositius i etiquetes de recepció, producció, picking i packing.
Ten Planta organitza les operacions de magatzem i fàbrica, planifica els treballs i facilita la presa de dades en línia i integrades amb Ten ERP, una solució especialitzada en el sector alimentari i la química humana i animal.
Connectivitat Microsoft 365
Col·laboració, seguretat i productivitat amb Microsoft 365
Sincronització Agenda 365 de Teams i Outlook amb Ten ERP o T3.
Associació automàtica del Outlook 365, els correus relacionats amb Ofertes i Projectes o simplement amb Contactes o Clients administrats des de T3.
Guardar els documents a Sharepoint 365 vinculats amb objectes de Ten ERP i T3 per treballar-los en linia.
Connectivitat amb Power BI per tenir informació actualitzada i disponible des de qualsevol dispositiu.
Gestió Documental
Automatització amb Ten DOC o Sharepoint
Hem incorporat eines per gestionar la documentació emesa i rebuda, quasibé tota digital. A més, podeu escollir treballar contra Ten DOC o contra Microsoft SharePoint.
Arxiu automàtic de Factures electróniques emeses: El procès de facturació guarda directament les factures enviades electronicament, ja siguin PDF signats digitalment o factura-e.
Arxiu massiu de documents QR: Sistema d'etiquetatge QR per poder escannejar i guardar massivament els documents.
APP Signatura Albarans de Repartidor: Aplicació per a mòbils o tauletes que utilitzen els repartidors per recollir la signatura (o fotografia) a l'albarà de lliurament. L'albarà signat s'envia a l'instant a central per: Marcar a Ten ERP que l'albarà ha estat entregat i guardar-lo en el gestor documental vinculat al formulari.
APP Signatura Albarans de Mostrador: Extensió a Ten ERP que permet recollir la signatura en una tauleta de mostrador o punt de venda, s'imprimeix i es guarda l'albarà signat automàticament al gestor documental.
Mobilitat dels llocs de treball
Gestionar el teletreball i equips distribuïts
Comercials, tècnics i administratius participen en els procesos comercials o productius des de qualsevol lloc, necessiten eines unificades per a compartir documentació, fer seguiment i registrar treballs, consums o despeses des de qualsevol lloc i dispositiu.
T3 Registre Laboral: Gestiona de forma fàcil les hores de treball dels teus empleats, visualitza sobre el mapa la ubicació on i quan comencen a treballar i disposa dels informes vàlids per inspecció.
T3 CRM: Aplicació CRM per a la gestió de Contactes, Oportunitats o Casos amb sistema Tiqueting.
T3 Order: Gestiona i imputa els temps, materials i despeses de les Ordres de treball planificades des de Projectes.
T3 Sales: Prepara i gestiona Comandes i Pressupostos per comercials.
Portal del Client
Atenció al client des de qualsevol lloc en qualsevol moment
El portal WEB permet als teus clients entrar les sol·licituds o avisos directament al sistema Tiqueting.
Els contactes registrats poden iniciar sessió per accedir al Dashboard des d'on poden fer seguiment dels seus tiquets, consultar o descarregar factures o altres documents administratius o contractuals.
BI Intel·ligència de negoci
Converteix les dades en informació i la informació en coneixement
Els teus històrics de Ten ERP acumulen quantitat de dades que de poc ens serviran si no tenim la capacitat de transformar-les en coneixement.
Hem preparat plantilles de Power BI amb models de dades i panells pre-construïts que podràs editar per modelar els teus propis quadres, posant el focus en l’augment d’ingressos, l’estalvi de costos i el control dels recursos.
Digitalitzar processos
Estandarditzar procediments i metodologies
La versió 2023 millora la usabilitat i procediments amb etapes, passes, quadres kanban; amb l'objectiu d'estandarditzar els processos i les metodologies per automatitzar les tasques, per reduir costos, minimitzar els errors i per augmentar la capacitat.
Novetats funcionals Ten ERP.
API per integració de plataformes
Intercanviar dades amb els millors
Ten API amplia les capacitats per integrar noves modalitats de botigues electròniques o formularis WEB, però també amb d'altres plataformes comercials, logístiques o productives de l'àmbit industria 4.0.