T3: Noves eines de mobilitat per els vostres comercials i personal tècnic
Oportunitats, servei tècnic i centre d'atenció al client
Centralitza els correus electrònics i les comunicacions amb clients en un contenidor únic a l'abast de tota l’empresa
CRM
T3 és un CRM per gestionar les oportunitats, els contactes i l'agenda. Consultes de pressupostos i seguiment de comptes
Contactes
Accedeix als telèfons, adreces de correu o ubicació dels teus contactes.
Crea nous leads, segmentals i classifica'ls segons sectors d'activitat, càrrecs i responsabilitats, origens, etc per filtrar posteriors campanyes comercials.
Coneix les oportunitats, casos, ordres en curs, activitats d'agenda, cobraments pendents, històrics de vendes, etc. dels teus contactes.
Oportunitats
Aconsegueix que els comercials gestionin les oportunitats de negoci seguint la metodologia marcada.
Tipifica les oportunitats, classifica-les per ingresos previstos, nivell d'interès, probabilitat d'èxit.
Coneix la fase en que es troba cada venda i les seves passes.
Casos
Activa un sistema efectiu d'atenció als clients, registrant les reclamacions o suggeriments, planifica ordres de treball o activitats fins la resolució.
Identifica les No Conformitats, Reclamacions, Millores o Desviacions d'Auditoria per actuar en accions preventives o correctives.
Ordres de Treball
T3 gestiona Projectes i Recursos, els operaris reben les Ordres de Treball, executen les tasques assignades i reporten els partes de consums en temps, materials i despeses.
Recursos
Administra el teu personal tècnic, propi o extern, coneix la càrrega de feina i assigna les Ordres de Treball a cada recurs segons capacitats i disponibilitats.
Ordres
Cada operari rebrà en el seu mòbil, tauleta o ordinador les ordres que li han estat assignades amb les dades de contacte i ubicació del servei junt amb les operacions que ha de realitzar i la documentació vinculada que pot necessitar.
Partes
L'operari pitjarà per iniciar, aturar, remprendre i finalitzar la tasca. Informarà dels materials consumits i despeses per generar el full de treball.
També podrà afegir línies no previstes per la tasca a efectes de considerar-se treballs Extres no Pressupostats.
Geolocalització
Coneix la ubicació, on i quan s’inicien, aturen o finalitzen les ordres.
Tiqueting
El sistema de Gestió de Incidències per atendre sol·licituds d’assistència o reclamació.
Traçabilitat
El número de tiquet ens permetrà el seguiment de les ordres de treball, oportunitats o casos que pugui haver generat. Saber el cicle de vida i temps de resolució per seccions i tipologies.
Comunicació
Gestioneu la comunicació amb el client conservant en el xat del tiquet tots els correus rebuts i enviats junt als seus documents.
Col·laboració
Agrega't o agregapersones al tiquet per rebre copia de cada correu nou, saber temps i estat de resolució, consultar tot el fil de la conversa, accedir a la informació i documents adjunts.
Automatització
Programa correus automàtics al canviar el tiquet de etapa, el de tancament de la incidència i conformitat del client.
Web Sol·licitud de Suport
Integra al teu web una entrada per clients on sol·licitar servei o assistència, fer reclamacions o suggeriments.
Proporcioneu un panell d'usuari als vostres clients on podràn fer el seguiment dels seus tiquets, sol·licitar assitència o fer suggeriments.
T3 s'integra amb les solucions sectorials de Ten ERP especialitzades en la gestió de Projectes i Recursos.
Fes una ullada a les solucions sectorials a les que s'adapta el nostre ERP i amb les que podràs integrar T3 (CRM, Serveis i CAU).