T3: Noves eines de mobilitat per els vostres comercials i personal tècnic

Oportunitats, servei tècnic i centre d'atenció al client

Centralitza els correus electrònics i les comunicacions amb clients en un contenidor únic a l'abast de tota l’empresa

 

 

CRM

T3 és un CRM per gestionar les oportunitats, els contactes i l'agenda. Consultes de pressupostos i seguiment de comptes


Contactes

Accedeix als telèfons, adreces de correu o ubicació dels teus contactes.

Crea nous leads, segmentals i classifica'ls segons sectors d'activitat, càrrecs i responsabilitats, origens, etc per filtrar posteriors campanyes comercials.

Coneix les oportunitats, casos, ordres en curs, activitats d'agenda, cobraments pendents, històrics de vendes, etc. dels teus contactes.

 

Oportunitats 

Aconsegueix que els comercials gestionin les oportunitats de negoci seguint la metodologia marcada.

Tipifica les oportunitats, classifica-les per ingresos previstos, nivell d'interès, probabilitat d'èxit.

Coneix la fase en que es troba cada venda i les seves passes.

 

Casos 

Activa un sistema efectiu d'atenció als clients, registrant les reclamacions o suggeriments, planifica ordres de treball o activitats fins la resolució.

Identifica les No Conformitats, Reclamacions, Millores o Desviacions d'Auditoria per actuar en accions preventives o correctives.

 

  

 

T3 - CRM

 

 

 

T3 - Serveis

Ordres de Treball

T3 gestiona Projectes i Recursos, els operaris reben les Ordres de Treball, executen les tasques assignades i reporten els partes de consums en temps, materials i despeses.

 

Recursos

Administra el teu personal tècnic, propi o extern, coneix la càrrega de feina i assigna les Ordres de Treball a cada recurs segons capacitats i disponibilitats.

 

Ordres

Cada operari rebrà en el seu mòbil, tauleta o ordinador les ordres que li han estat assignades amb les dades de contacte i ubicació del servei junt amb les operacions que ha de realitzar i la documentació vinculada que pot necessitar.

 

Partes

L'operari pitjarà per iniciar, aturar, remprendre i finalitzar la tasca. Informarà dels materials consumits i despeses per generar el full de treball.

També podrà afegir línies no previstes per la tasca a efectes de considerar-se treballs Extres no Pressupostats.

 

Geolocalització

Coneix la ubicació, on i quan s’inicien, aturen o finalitzen les ordres.

 

 

Tiqueting

El sistema de Gestió de Incidències per atendre sol·licituds d’assistència o reclamació.

 

Traçabilitat

El número de tiquet ens permetrà el seguiment de les ordres de treball, oportunitats o casos que pugui haver generat. Saber el cicle de vida i temps de resolució per seccions i tipologies.


Comunicació

Gestioneu la comunicació amb el client conservant en el xat del tiquet tots els correus rebuts i enviats junt als seus documents.


Col·laboració

Agrega't o agregapersones al tiquet per rebre copia de cada correu nou, saber temps i estat de resolució, consultar tot el fil de la conversa, accedir a la informació i documents adjunts.


Automatització

Programa correus automàtics al canviar el tiquet de etapa, el de tancament de la incidència i conformitat del client.


Web Sol·licitud de Suport

Integra al teu web una entrada per clients on sol·licitar servei o assistència, fer reclamacions o suggeriments.

Proporcioneu un panell d'usuari als vostres clients on podràn fer el seguiment dels seus tiquets, sol·licitar assitència o fer suggeriments.

 

 

T3- Tiqueting

 

 

T3 s'integra amb les solucions sectorials de Ten ERP especialitzades en la gestió de Projectes i Recursos.

 

Fes una ullada a les solucions sectorials a les que s'adapta el nostre ERP i amb les que podràs integrar T3 (CRM, Serveis i CAU).



Més informació

 

...

 

Alguns Clients de TenSolutions

 

Vols que ens posem en contacte amb tu?

Si desitges que et facilitem informació sobre els nostres programes de gestió o que et fem una demostració per conèixer més a fons el seu funcionament, pots trucar al 902 027 070 o enviar-nos les teves dades i nosaltres ens posarem en contacte.