Ten ERP Instal·lacions
Manteniment i Servei Tècnic
Instal·lació d'equips d'hosteleria
La solució per a la gestió de serveis d'assistència tècnica on gestionar de manera integral totes les àrees d'un SAT, gestionant tot el cicle de vida d'un avís.
La solució especialitzada en el teu sector
Instal·lació d'Equips per l'Hosteleria
Ten ERP Projectes és el software integral pel teu sector, aporta solucions específiques per escandallar els costos d'obra, confeccionar l'oferta comercial, planificar les compres i recursos, gestionar el servei tècnic, les garanties i manteniments preventius periòdics, tot integrat amb les àrees administratives i comptables en una plataforma única.
Organitza el temps dels projectes Amb Ten ERP Projectes podràs organitzar totes les tasques dels teus projectes de manera eficient i molt senzilla, línia per línia podràs planificar en el temps, totes les activitats per recurs i materials a imputar en un projecte. D’aquesta manera, minimitzaràs i controlaràs la data d’entrega dels teus projectes. Eines per estimar de manera correcta temps i costos Ten ERP Projectes et permet crear de manera molt senzilla, una base de costos amb tots els recursos, temps dedicat i materials on, alhora, genera la oferta comercial. Aquesta informació és recollida i de manera molt visual, podràs decidir quants diners vols guanyar-te amb cada projecte abans de dur-lo a terme. El millor vertical dins d'un estàndard Amb Ten ERP Projectes podràs crear comandes a proveïdors, tenir el control de l'estoc de tots els materials usats, però la potència i la agilitat del nostre ERP és la integració amb tots els processos administratius i comptables, tal com la facturació automàtica al finalitzar un projecte acabat. Defineix els materials, recursos i despeses previstos per cada obra o instal·lació. El Banc de Preus integrat posa a la teva disposició les referències i preus dels teus proveïdors, A partir del pressupost intern podràs crear el pressupost comercial, on ajustaràs les partides per aconseguir els preus desitjats i decidir el nivell de detall que voleu mostrar al client, per després generar el document Oferta Comercial per presentar amb els productes i serveis, imatges, preus, formes de pagament i condicions generals. Registra els fulls de treball dels operaris, imputant materials, temps dels recursos i despeses per cada projecte i partida. Unifica tota la documentació relacionada amb el projecte, plànols, imatges, fulls de càlcul, fitxes tècniques, Disposa dels resultats i marges de cada projecte amb les imputacions de costos indirectes i d'estructura. Referències i números de sèrie. Definició de la facturació periòdica segons modalitats, cobertures i equips. Compte de resultats per contracte. Aquest mètode ajuda a la planificació i coordinació de múltiples recursos i projectes, Condicions i periodicitat de les quotes. Identificació de l'equip (bastidor, rae o matrícula). Entrada de les sol·licituds de servei, identificant client i direcció, Assignació de les activitats als tècnics segons les seves especialitats, Menú d'usuari amb indicadors i alertes. Imputació de temps, materials i despeses de cada intervenció. Gestió d'Ofertes Aprovisionament de materials per obres o serveis. Reposició de materials recurrents i consumibles. Comandes i albarans de proveïdors Casar albarans amb factures Instal·lació i Servei Tècnic
La especialització en tasques de Servei Tècnic Professional i gestió de projectes
Voleu que us fem una demostració?
Coneixeu totes les característiques del nostre programa, descobriu tot el que podem fer
per vosaltres per augmentar la vostra competitivitat i rendiment. Seguiment del pressupost de cost
Projectes, obres o instal·lacions
Definició del pressupost de cost
Escandalls predefinits i models de pressupost intern de cost
Utilitza les plantilles amb escandalls predeterminats o reutilitza projectes anteriors per confeccionar el pressupost de cost previst.
Costos indirectes i estructura.Banc de preus dels distribuïdors
Totes les referències i preus dels teus proveïdors al teu abast
podràs buscar qualsevol referència i utilitzar-la en el teu pressupost.Impressió de l'oferta comercial
Imatge i qualitat en la presentació comercial dels projectes
Medicions i seguiment de desviacions
Seguiment de costos i controlar les desviacions en temps d'execució
Coneix les desviacions en temps d'execució segons les certificacions de cost.Centralitza la documentació
Gestor documental, magatzem únic per ordenar, compartir i col·laborar
en un contenidor únic i centralitzat accesible per tots els usuaris autoritzats.Quadres de Comandament i Informes de resultats
Convertir les dades en informació i la informació en coneixement
Pren el control de l'estat dels projectes, amb alarmes, indicadors KPI i gràfics integrats en el panell de l'usuari.Ordres de treball periòdiques pels operaris
Contractes de manteniment preventiu
Definició dels equipaments contractats
Administració contractes, acotar cobertures i garanties
Creació d'Ordres de Treball periòdiques pels operaris
Automatització de la programació de les intervencions assignades als tècnics
visualitzant el progrés en diferents etapes del flux de treball, des de l'entrada en cua,
l'assignació, execució, validació i finalització.Facturació de quotes
Automatització de les factures recurrents
Facturació Automàtica.Històric d'intervencions per números de sèrie
Informació del client i el seu maquinari
Històric d'intervencions i peces substituïdes per aquest número de sèrie.
Dates previstes per les properes revisions.Seguiment del Servei Tècnic
Tasques Servei Atenció Tècnica
Entrada d'avisos o sol·licituds de servei
Identifica cada sol·licitud per mantenir la traçabilitat fins la finalització del servei
equip afectat, tipus de danys, asseguradora o contracte.Assignació d'Ordres de treball als tècnics agrupats per especialitats
Distribueix les tasques segons les capacitats del teus operaris
programació a l'agenda i vinculació a l'Ordre de Treball.
Enviament automàtic de SMS o correu electrònic al client
recordant la data i hora prevista del servei.Anàlisi del servei, produtivitat per tècnic
i Quadres de ComandamentAnalitza els indicadors de resultats, estableix les alarmes i semàfors
Rendiment per client, contracte o servei.
Seguiment de costos, resultats i marges.Imputació de materials, temps i despeses en els fulls de treball
Dispusitius mòbils per rebre tasques, executar-les i reportar temps, consums i despeses
Els fulls de treball poden entrar-se manualment, mitjançant pantalles tàctils
en el taller o amb dispositius mòbils o tabletes.
Planifica les compres al millor proveïdor i preu
Gestió de Compres i aprovisionaments
Sol·licitud de cotitzacions a proveïdors
Gestiona, compara i selecciona la millor oferta d'entre els teus proveïdors
Comparatiu proveïdors
Necessitats de compra
SubcontractatsPlanificar dates de recepció i pagament
Ajustar les necessitats del projecte amb les de finançament
Control de materials pendents de rebre,
rebuts i consumits per projecte o serveiGarantir la disponibilitat de materials per complir amb les previsions
Línies de compra relacionades amb cada projecte.
Vista des de projecte de materials rebuts i pendents de rebreCasament albarans de compra amb factures de proveïdors
Validació de factures, autorització, comptabilitació i pagament. Tot sota control.
Validació de preus
Comptabilització automàtica
Gestiona els teus clients i els seus històrics amb les seves tarifes i preus especials. Controla els teus marges. Converteix els pressupostos en comandes. Reserva existències disponibles. Estableix mode i data d'entrega, direccions d'enviament i transportista. Coneix els costos. Registra les ofertes dels diferents proveïdors per a decidir en el moment de compra. Obtingues les necessitats de reposició segons mínims i màxims o punts de comanda, amb la proposta de compra a la millor oferta vigent. Organitza el teu magatzem, controla l'estoc i les necessitats de compra. Inventari i valoració d'existències. Traçabilitat per lots i números de sèrie. Albarans factura o facturació a crèdit. Envia factures electròniques. Genera remeses de cobrament domiciliades i gestiona-les des de la teva banca electrònica. Gestió financera i comptable avançada. Balanç i compte de resultats. Gestió de bancs, béns d'inversió, existències i bancs. Model 340 per Agència Tributaria. Contactes, clients potencials, campanyes, oportunitats i casos. Agendes de tasques i recursos. Terminals de punt de venda amb lectors de codis de barres. Comandes a central, sol·licitud de factures. Tancament de caixes. Indicadors KPI, gràfics, alarmes, accessos al exterior des del panell de l'usuari personalitzat per a tu. Solució completa, integrada i oberta
Gestiona la logística de l'empresa des d'una plataforma única,
integrant tots els departaments bàsics com comercial, administració i finances
Vendes i clients
Compres i proveïdors
Magatzems, estoc i traçabilitat
Facturació, cobraments i pagaments
Comptabilitat i actius
CRM
TPV
Quadre de comandament