Ten ERP Distribució Majorista
Equips i components electrònics
La solució per a la comercialització i distribució dels productes de la teva empresa, controlant tot el seu cicle de vida.
La solució especialitzada en el teu sector
Equips i Components electrònics
Ten ERP Distribució és el software integral pel teu sector, aporta solucions per a la distribució majorista amb entrades de comandes multicanal, gestiona la logística de les compres i magatzems, les expedicions i transportistes, tot en una plataforma única totalment integrada amb les àrees administratives i comptables.
Comandes multicanal Ten ERP Distribució està preparat per rebre comandes des de diversos canals: dispositius mòbils pels comercials, comandes B2B per grans comptes, comerç electrònic B2C per clients, necessitats de reposició dels punts de venda o tele-venda. Logística i traçabilitat Ten ERP Distribució gestiona els punts crítics de compres, magatzems i expedicions. Càlcul d’aprovisionaments, càrrega de tarifes de proveïdors, SGA per la gestió de les recepcions i preparació del Picking, expedicions i transportistes, traçabilitat per números de sèrie o lots i caducitats tot integrat en una plataforma única que maximitzarà la productivitat de la teva empresa. El Client en el centre del negoci La clau pel creixement de l'empresa són els clients. Tant si són accions de màrqueting per aconseguir-ne de nous com retenir els que ja tens, la capacitat de gestionar eficaçment la teva relació amb ells és fonamental per a l'èxit de qualsevol organització. Si tens clients, necessites un CRM. Empreses d’alt rendiment Ten ERP per a empreses comercials i de distribució majorista gestiona completament totes les àrees i delegacions del teu negoci. Ten ERP aporta Models de Gestió Empresarial que estableixen metodologies de treball per obtenir organitzacions d’alt rendiment. per vosaltres per a augmentar la vostra competitivitat i rendiment. Gestió de les relacions amb client CRM. Campanyes, Contactes, Leads, Oportunitats, atenció post-venda. Condicions comercials, tarifes, grups de descomptes, preus especials o escalars. Eines SGA per la validació de les recepcions de mercaderia i preparació del picking contra comandes. Traçabilitat per lots/caducitats i per números de sèrie. Proposta de necessitats de compra per punt de comanda calculat en base a tendències estacionals i interanuals. Recerca de la millor oferta de proveïdor. Comandes pendents de rebre i servir, reserves, planificació per dates de lliurament.Ten ERP per a empreses distribuïdores
Solució ERP per a la gestió comercial i distribució
Voleu que us fem una demostració?
Coneixeu totes les característiques del nostre programa, descobriu tot el que podem ferIntegració del cicle de distribució
Vendes, aprovisionaments i logística
Gestió comercial
El client: Factor estratègic del teu negoci
Ofertes i bonificacions.
Venedors i comissions.
Zones i divisions comercials.
Famílies i categories de productes, productes associats, productes alternatius.Gestió de magatzems
Automatització de recepcions i expedicions
Recompte d’inventaris.
Preparació de les expedicions per Rutes i Transportistes.
Direccions d’enviament.
Etiquetes logístiques i documentació.
Paking-List i Intrastat.Gestió d’aprovisionaments
L'aprovisionament és l'activitat clau en la cadena de subministrament
Gestiona els teus clients i els seus històrics amb les seves tarifes i preus especials. Controla els teus marges. Converteix els pressupostos en comandes. Reserva existències disponibles. Estableix mode i data d'entrega, direccions d'enviament i transportista. Coneix els costos. Registra les ofertes dels diferents proveïdors per a decidir en el moment de compra. Obtingues les necessitats de reposició segons mínims i màxims o punts de comanda, amb la proposta de compra a la millor oferta vigent. Organitza el teu magatzem, controla l'estoc i les necessitats de compra. Inventari i valoració d'existències. Traçabilitat per lots i números de sèrie. Albarans factura o facturació a crèdit. Envia factures electròniques. Genera remeses de cobrament domiciliades i gestiona-les des de la teva banca electrònica. Gestió financera i comptable avançada. Balanç i compte de resultats. Gestió de bancs, béns d'inversió, existències i bancs. Model 340 per Agència Tributaria. Contactes, clients potencials, campanyes, oportunitats i casos. Agendes de tasques i recursos. Terminals de punt de venda amb lectors de codis de barres. Comandes a central, sol·licitud de factures. Tancament de caixes. Indicadors KPI, gràfics, alarmes, accessos al exterior des del panell de l'usuari personalitzat per a tu. Solució completa, integrada i oberta
Gestiona la logística de l'empresa des d'una plataforma única,
integrant tots els departaments bàsics com comercial, administració i finances
Vendes i clients
Compres i proveïdors
Magatzems, estoc i traçabilitat
Facturació, cobraments i pagaments
Comptabilitat i actius
CRM
TPV
Quadre de comandament