Mòdul: Àrea de Qualitat. Gestió de la documentació, incidències i analítiques
La qualitat com a estratègia empresarial
Eines ISO per a controlar, gestionar i mesurar la qualitat per garantir la millora contínua dels productes i serveis que oferim
Descobreix els avantatges del mòdul de qualitat
Registre d’incidències i accions correctives
- Registre de les incidències, classificació, accions i resolucions.
- Reclamacions, no conformitats, desviacions d’auditoria, prevencions o millores.
- Planificar, executar, verificar i actuar.
- Seguiment i fases.
Analítica de materials
- Definició de les especificacions requerides per matèries primeres, semi elaborats i productes acabats.
- Registre de les analítiques per lots de productes.
- Informes, estadístiques i tractament de rebutjats.
Gestió de documentació
- Organitzar, controlar distribuir i compartir la documentació amb empleats, clients i proveïdors amb control absolut de la seguretat i confidencialitat.
- Manuals, procediments i instruccions.
- Processos i indicadors.
- Auditories.
- Informes i actes.
- Documentació tècnica i comercial.
Ten Tiqueting és una plataforma totalment online que monitoritza totes les accions vers els teus clients ja siguin comercials, d'atenció al client, servei tècnic, projectes, etc. amb una visió innovadora i personalitzada. Aquest mètode ajuda a no perdre informació pel camí i a tenir-ho tot registrat, millorant així la qualitat del servei ofert a la teva cartera de clients.
L'àrea d'intercanvi d'informació amb els teus clients
Ten Tiqueting