Ten ENTRY Small Business
Model de gestió empresarial estàndard
Impulsa la transformació digital del teu negoci amb innovadores solucions de software empresarial integrat.
Software de gestió per a la mitjana i petita empresa
Posem les bases del teu ERP
Ten ERP Small Business és el nucli bàsic sobre el que s'integren els mòduls avançats específics per a cada sector.
Ten ERP Small Business
Estableix les bases de la teva empresa amb una inversió segura
Tasques estàndard de l'empresa
Ten ERP Small Business és una suit del ERP pensat per la mitjana i petita empresa, amb la funcionalitat per gestionar, com una gran organització, els departaments estàndards de magatzems, compres, vendes, facturació, comptabilitat i cartera de manera àgil, intuïtiva i metòdica.
Pensat per crèixer
Ten ERP Small Business estableix les bases de la plataforma Ten ERP amb mòduls avançats específics per sectors i APP's concretes per dispositius tàctils, mòbils o terminals per captura de dades en planta.
Inversió segura
Ten ERP Small Business està certificat per Microsoft i està basada en l'arquitectura client/servidor sobre el gestor de base de dades Microsoft SQL Server i s'integra amb MS Exchange i MS Office, o altres eines estàndards aprofitant tota la seva potència i funcionalitat.

Solució completa, integrada i oberta
Vendes i clients
Gestiona els teus clients i els seus històrics amb les seves tarifes i preus especials. Controla els teus marges. Converteix els pressupostos en comandes. Reserva existències disponibles. Estableix mode i data d'entrega, direccions d'enviament i transportista.
Compres i proveïdors
Coneix els costos. Registra les ofertes dels diferents proveïdors per a decidir en el moment de compra. Obtingues les necessitats de reposició segons mínims i màxims o punts de comanda, amb la proposta de compra a la millor oferta vigent.
Magatzems, estoc i traçabilitat
Organitza el teu magatzem, controla l'estoc i les necessitats de compra. Inventari i valoració d'existències. Traçabilitat per lots i números de série.
Facturació, cobraments i pagaments
Albarans factura o facturació a crèdit. Envia factures electròniques. Genera remeses de cobrament domiciliades i gestiona-les des de la teva banca electrònica.
Comptabilitat i actius
Gestió financera i comptable avançada. Balanç i compte de resultats. Gestió de bancs, béns d'inversió, existències i bancs. Model 340 per Agència Tributària.
CRM
Contactes, clients potencials, campanyes, oportunitats i casos. Agendes de tasques i recursos.
TPV
Terminals de punt de venda amb lectors de codis de barres. Comandes a central, sol·licitud de factures. Tancament de caixes.
Quadre de comandament
Indicadors KPI, gràfics, alarmes, accessos a l'exterior des del panell de l'usuari personalitzat per a tu.